úterý 6. srpna 2013

První šediny a podobné starosti



 Krátký příspěvek do cyklu o mně, tentokrát o tom, co se u mě přihodila, když Booklover stagnoval (a to je celkem dlouhá doba).
V první řadě musím zmínit takový lehce nepodstatný fakt, že je ze mě nyní vážená dospělá osoba (ha ha), což jsem samozřejmě důstojně oslavila - nahoře jedna vážnější fotka z oslavy.
Zadruhé, čemuž jsem sama ještě úplně neuvěřila, dostala jsem řidičák. (šokované ticho) A to napoprvé! A s nejpřísnějším komisařem v okolí! No jo, musím se trochu pochlubit, opravdu jsem tomu sama nevěřila do chvíle, kdy mi ten řidičák dali na magistrátu do ruky. :D
Za třetí, zpackala jsem zkoušku z angličtiny. To je tak, když člověk chodí rok na kurz, kde se nic nedělá, aby následně v té samé škole skládat zkoušku PTE (FCE od jiné společnosti) a dostane jako zkoušejícího lektora z onoho kurzu, kterého sám z té pozice vyštípal. Ehm…Velice nečekaně mě slušně potopil, takže už radši ani neřeším, že jsem ještě nedostala výsledky.
Za čtvrté, fanfáry prosím, měla jsem na vysvědčení samé jedničky. I tím se musím pochlubit tady, protože ve skutečnosti to sama nikomu radši neříkám, měla jsem totiž dva různé semináře z matiky. :D A samozřejmě musím přiznat, že školní prospěch je něco, čemu jsem obětovala blog. Teď už jenom maturita!
Za páté, strávila jsem dva skvělé týdny na jazykovém kurzu v Londýně, kde jsem bydlela u ženské, která si permanentně mluví pro sebe a nosí paruku, i když má vlasy. Ale jinak jsem to tam milovala, poznala jsem spoustu nových lidí a myslela anglicky.
No, to by z těch zásadních věcí bylo asi všechno :D Uvědomuji si, že články do této rubriky jsou jeden divnější než druhý, ale co nadělámJ

1 komentář:

  1. High five na největší šprty! :D
    Zbytek, co jsem neabsolvovala Ti samozřejmě závidím. Od Londýna po úspěšnou autoškolu

    OdpovědětVymazat