středa 14. ledna 2015

Booklover Prague edition

Ahoj, po delší pauze se znovu ozývám s obnovenou chutí blogovat!
Po maturitě jsem se rozhodla ve svém volném čase primárně věnovat čtení, tedy tomu, co mě nejvíc naplňuje. Fantasya nám totiž zakázala publikovat recenze napsané pro ni na blogu a já jsem prostě neměla chuť psát víc recenzí, než bylo nutné.
Odpočinek mi nicméně prospěl, a tak se teď vracím, jakožto studentka VŠE s novými nápady a velkým nadšením. A kdy je lepší čas, než o zkouškovém? :D
Novinkou na blogu bude, že už nebudu vkládat tolik recenzí jako takových, protože mě ty pro Fantasyi dost zaměstnávají a co si budeme namlouvat, stejně to nikdo nečte :) Místo toho sem budu psát spíš krátké subjektivní názory na přečtené knížky a doufat, že zaujmou víc čtenářů.
Další novinkou je, že má blog nový instagramový profil! Tak neváhejte a sledujte :)
Nicméně, vše ostatní zůstane při starém, a to včetně soutěží - na jednu se můžete těšit hned po skončení zkouškového, tedy někdy v průběhu února.
Těším se!

Žádné komentáře:

Okomentovat