čtvrtek 24. prosince 2015

24.12. || Adventní kalendář

Krásný Štědrý den! :)

Vítám vás u posledního dne Adventního kalendáře a děkuji sedmi statečným, kteří skutečně vydrželi až do konce. Doufám, že vás soutěž aspoň trochu bavila - mně rozhodně pomohla odreagovat se od všeho toho učení a i když jsem v nejhorších dnech měla chuť to vzdát, jsem ráda, že jsem vydržela.
Stejně jako v minulé soutěži vís poslední den nebudu trápit hádankami a nechávám poslední úkol zcela na vás - a bude naposledy kreativní :D

Za 8 bodů napište jakýkoli vánoční příběh, který bude mít víc než 8 vět a pošlete mi ho na ronnies-books@volny.cz do půlnoci.
A kdo by chtěl ještě nahnat nějaké body, stejně jako minule může ještě vymyslet pár básniček s vánoční tématikou a poslat mi je taktéž do dnešní půlnoci. Každá básnička musí mít aspoň 2 sloky o 4 verších a maximální počet básniček není omezen-jak se vám bude chtít. Každá básnička za 2 body :)

Tak, víc už vás otravovat nebudu :D Přeji vám krásné Vánoce, hodně knižních i jiných dárků pod stromeček (nebo Pana Vánoceho :D) a hlavně pohodu v kruhu vašich nejbližších (a s knížkou).

Veselé Vánoce!


Žádné komentáře:

Okomentovat